Sporthírek
Kisfaludon vadasparkban és horgásztónál jártunk
AddThis Social Bookmark Button

A mostani túra alkalmával egy meghívásnak tettünk eleget. Bognár Attila már korábban is jelezte, hogy látogassuk meg a kisfaludi vadasparkot és a pár száz méterre található horgásztavat. Az eredeti terv az volt, hogy Agyagosszergényben Attila csatlakozik a csapathoz és a vitnyédi erdőt megkerülve Hövej felé vesszük az irányt. Sajnos az elmúlt napok, hetek időjárása ezt megakadályozta, mert ez a földes út ennyi eső után teljesen járhatatlanná vált. Ezért nem maradt más választásunk, ki kellett tekernünk a 85-ös főútra, hogy Vitnyédig el tudjunk kerekezni. Erre az eshetőségre is fel voltunk készülve, az éppen szolgálatot adó rendőrök kísértek minket ezen a 2 km-es szakaszon. Nagyon szépen köszönjük nekik! Innentől szabad volt a "pálya" Kisfaludig és az idő is egyre jobbra fordult. Induláskor még 12-13 Celsius volt, széllel, de ahogy haladtunk úgy melegedett a hőmérséklet és a horgásztónál már napozni is tudtunk. Először a vadasparkot látogattuk meg. Mindenkinek ajánlom egy jó kis délutáni programként! Innen Attila vezetett minket a mindössze pár éves horgásztóhoz, amit a helyi horgászegyesület (melynek Ő is alapító tagja) hozott létre. Gyönyörű környezetben helyezkedik el kb. 2-2,5 hektáros területen, ahol érkezésünkkor Attilától meghallgathattuk a tó keletkezésének történetét. Ezután megmutatta nekünk a horgászházát, majd aki akarta, körbesétálhatta a tavat.
Nagyszerű túra volt, nagyszerű időben!
Nagyon szépen köszönjük Bognár Attilának a szervezést és a vendéglátást!

Kerékpárosaink a Dunántúl csúcsán
Írta: Bene Gábor
AddThis Social Bookmark Button

A klub 79. túrája a 2019 -es teljesítmény túra volt.

Az Írott-kő volt a célpont. Hatan indultuk el a Kőszegi-hegység irányába. A sportosabb három fő úgy döntött, hogy Kőszeg-Velem irányából támad, míg a túrásabb három fő az osztrák oldalról indult neki. A lényeg, hogy mindenki sikerrel elérte célját. Az út során a kisebb-nagyobb emelkedőket is beleértve 1100 méter szintkülönbséget emelkedtünk. A 119 megtett kilométer alatt 60 km volt a sík terep, míg 30 km összesen fel és 30 km lefele. Ebből természetesen a legjobb maga az Írott -kő meghódítása volt a maga 6 km hosszú 5-6-7-8% -os folyamatos emelkedésével Velem felől. A sportos egység már délután kettőkor a megérdemelt pihenését töltötte ki-ki a saját otthonában, de a túrás csapat is az esti vihar előtt még kényelmesen hazaért. Már a fejemben a jövő évi teljesítmény túra terv, az sem lesz kisebb csapás, persze ha a Jó Isten és az egészség is mellénk szegődik még egy kicsit! Gratulálok mindenkinek!

A hétvégén ismét útrakelünk. Célunk ezúttal a kisfaludi vadaspark lesz, ahova sok szeretettel várunk mindenkit!

Emberpróbáló időjárásai körülmények közt tekertünk
AddThis Social Bookmark Button
Szombaton az ausztriai Rust városába tekertünk. Az időjárásról gyakorlatilag mindent elmond, hogy sem elfelé, sem pedig visszafelé nem jött velünk szembe kerékpáros. Rendkívül barátságtalan, hideg és nagyon szeles időben sportoltunk. Ezért is nagy teljesítmény, hogy sikerült letekerni a távot, melyhez nagy gratuláció jár a teljesítőknek.
A várost elérve végigsétáltunk a település főterén, majd megnéztük a helyi kikötőt is. Az erős szél sok energiánkat felemésztette, ezért nagyon elfáradva sikerült hazaérnünk.
További képeink:

Képes beszámoló a szezonnyitó kerékpártúráról

Bővebben...

Amatőr asztalitenisz verseny Fertőszéplakon, szép helyi eredménnyel
AddThis Social Bookmark Button
Szombaton rendeztük két év kihagyás után az idei amatőr asztalitenisz versenyünket. Hatalmas érdeklődés után, 28 nevező jelezte versenyzési szándékát, ami nálunk rekordnak számított. Az első körben 7 csoportra osztottuk a játékosokat, melyben négyen játszottak egymás ellen és az első kettő jutott tovább. Ezután következtek a nyolcaddöntők, amely már egyenes kieséses szakaszt jelentette. Nagy örömünkre szolgál, hogy egyesületünk színeiben Horváth Balázs, egyéni legjobbját megdöntve az előkelő második helyen végzett. Szép volt Balázs!
Minden indulónak Gratulálunk!
Elődöntők:
Kónyi Kiss Gábor - Bene Tamás 3:1
Horváth Balázs - Polák Tamás 3:2
3. Helyért:
Bene Tamás - Polák Tamás 3:0
Döntő:
Kónyi Kiss Gábor - Horváth Balázs 3:0
További képeink:  http://www.fertoszeplakisk.hu/hu/galeriak/75-amator-asztalitenisz-verseny-2019.html

Minden indulónak Gratulálunk!

Tervezett túrák a 2019-es évre
AddThis Social Bookmark Button

December első szombatjának délutánján összeült kerékpáros egyesületünk elnöksége és meghatározta a jövő évi, 2019-es túramenetrendjét. Változás az eddigi évekhez képest, hogy most szerettük volna már előre beírni a sportesemények dátumát is, hogy mindenki tudjon előre tervezni. Ez nagyjából sikerült is, véleményem szerint egy komoly listát sikerült így összehozni, amelyben mindenki megtalálja a kedvére való túrát!

Bővebben...

Hazai győzelem a labdarúgó tornán
AddThis Social Bookmark Button

Az FSK Öregfiúk kék csapata nyerte a szombat délután rendezett kispályás öregfiúk labdarúgó tornát. Az eseményen 5 csapat mérte össze tudását.
Az alábbi linken megtalálható az összes eredmény és a torna alatt készült képek:

Fertő-tó kerülés 2018
Írta: Bene Gábor
AddThis Social Bookmark Button

Augusztus 18-án egy Fertő-kör bicózásra invitáltuk kerékpározni szerető tagjainkat, barátainkat.
Többször tekertünk a klub története során már Fertő-kört, de most új lehetőséget biztosítottunk. Aki akart kis kört (Mörbisch-komp), aki akar teljes, nagy kört mehetett.
Nagyon sikeresnek bizonyult ez a terv, mert 31 fő vállalkozott Fertő-körre. 25 fő a nagy, míg 6 fő a kis kört választotta. Nagyon szép időben indultunk el reggel, s ahogy mostanában szokott lenni, a déli órákra a 32-33 fok is megérkezett. Ez sem akadályozott meg minket abban, hogy 21 km/h-ás átlagsebességgel megtegyük a nagy kört. Ez hobbi kerékpárosok között elég sportosnak mondható tempó 120km-en, és persze a környékbeli „vendéglátó egységek” látogatása sem maradt el frissítés céljából. Gratulálok mindenkinek!
Nagyon örülök, hogy jó pár új ember is csatlakozott a klubunkhoz. Várjuk őket és régi tagjainkat is a következő túránkra, Nickre.
További képek:

Beszámoló az éjszakai kerékpártúráról
AddThis Social Bookmark Button
Szombaton az éjszakai túra volt a soron következő. Esőre nem számítottunk, viszont az indulás időpontjában órási szélben tekerhettünk, ami sokáig az előnyünkre szolgált. Hetekkel a túra előtt felhívtam Tóth Miklós atyát, hogy szeretnénk meglátogatni. Többszöri egyeztetés után, javasolta Magyarkeresztúrt, misével egybekötve. A szentmise a nemrégiben elhunyt kerékpáros barátunkért, Fejes Miklósért volt bemutatva. Voltak akik kocsival érkeztek a misére Fertődről és Fertőszéplakról egyaránt. Magyarkeresztúr egy kicsi falu, két templommal, két vallással, ennek eredménye, hogy az itt celebrált szentmiséket átlagban 6-8 fő látogatja. Az az érzésem, hogy nem sokszor lehetett ennyi ember ebben a templomban (lásd a képeken). Mise után az atya megáldotta a kerékpárosainkat valamint a bringájukat. A héten felhívott Horváth Mátyás helyi lakos és közölte, hogy Ők nagyon örülnek a látogatásunknak, és szeretnének minket megvendégelni egy frissítőre a helyi kultúrházban. Ezért fél órával előbbre hoztam az indulás időpontját, így sikerült 17:25-re odaérnünk a faluba. A szentmise után még visszamentünk morzsázgatni és az atyával is tudtunk beszélgetni. Szenzációs helyi készítésű pogácsákat, süteményeket kaptunk, meg is jegyeztem, hogy nagyon sok helyen megfordultunk már a csapattal, de ilyen vendéglátásra nem emlékszem. Nagyon szépen köszönjük, aki ott volt szerintem egy óriási élménnyel gazdagodott! Terveim szerint jövőre visszatérünk. Hazafelé ahogy sötétedett, úgy lankadt a szél ereje is, majd 23:00-kor érkeztünk vissza Széplakra.
További képeink: http://www.fertoszeplakisk.hu/hu/galeriak/67-72.-ejszakai-kerekpartura-2018-magyarkeresztur.html

Június 30-án, szombaton volt az idei éjszakai túránk. Eső nem nehezítette utunkat, de indulás után órási szélben kellett tekernünk. Ez sokáig előnyünkre szolgált.