Sporthírek
Asztalitenisz verseny a Művelődési Házban
AddThis Social Bookmark Button

Több év kihagyás után, február 24-én ismét asztalitenisz versenyt rendeztünk a Művelődési Házban. A délutáni startra 19 nevező érkezett, sok fiatallal és 3 női versenyzővel, akik üde színfoltot hoztak játékukkal a tornára. A bajnokság hat csoportban zajlott, párhuzamosan négy asztalon folytak a küzdelmek. A legjobb fertőszéplaki versenyző Horváth Balázs volt, aki az előkelő harmadik helyen végzett. Mögötte Tófalvi Péter, aki a negyeddöntőig menetelt. Minden résztvevőnek gratulálunk és ezúton is köszönjük Lajber Sándor tanár Úrnak, hogy biztosította számunkra a sporteszközöket.

A torna végeredménye:
3. helyért:
Horváth Balázs – Schuller László   3:1
A döntő:
Kiss Imre – Kánnár Antal   3:0
További képek a versenyről.

A torna végeredménye:

3. helyért: Horváth Balázs – Schuller László   3:1

A döntő: Kiss Imre – Kánnár Antal   3:0

További képek a versenyről.

Elkészült a Fertőszéplaki Sportkör Kerékpár Szakosztályának 2024-es túramenetrendje
AddThis Social Bookmark Button

Első túránkon Cirákra tekerünk egy történelmi emlékhelyre, ami egy kápolna, mely egy parkban található, a falu határában. IV. Károly (utolsó magyarországi király) 1921. évi visszatérésének emlékét őrzi. A király hazaérkezésekor pontosan itt ért földet a repülőgépe.

Áprilisban nyugat felé vesszük az irányt és Tómalom elérése után megtekintjük a Páneurópai piknik helyszínét, majd áttekerünk Mörbisch-be. A Fertő-part talán legyönyörűbb panorámája terül elénk ezen a lejtőn.

Bővebben...

Éjszakai gyalogtúra 2023
AddThis Social Bookmark Button

Jubileumi túrát szervezett sportkörünk június második hétvégéjén, hiszen a legelső gyalogtúrát pont 10 évvel ezelőtt sikerült lebonyolítanunk Fertőszéplakon. Az évek során nagyon népszerű túrává nőtte ki magát az esemény, amely kicsik és nagyok számára is nagyszerű kikapcsolódást és remek hangulatot biztosított. Nem volt ez másként most sem, a kiszámíthatatlan időjárás ellenére is rengetegen gyülekeztek a fél hetes rajtnál. Az útvonal a szokásosnak mondható körön zajlott. A túra végeztével mindenki kellemesen elfáradva tért vissza a kiinduló ponthoz. A túrát a Skanzen udvarában zártuk zsíros kenyérrel, tábortűzzel és némi frissítővel.

Köszönet az önkormányzatnak a támogatásért!

A túrán készült további képek ide kattintva tekinthetők meg.

A megtett táv: 12,5 km

Túrát teljesítők száma: 67 fő

Túravezető: Fekete Imre

Túramenetrend 2023

Sportnap a Fertőszéplaki Sportkör szervezésében szeptember 10-én

Századik túra
AddThis Social Bookmark Button

Tíz éve alakult szakosztályunk június 19-én teljesítette századik szervezett kerékpártúráját. Az évek során rengeteg élménnyel lettünk gazdagabbak, több száz bringás fordult meg rendezvényeinken és majdnem 6000 km-ert sikerült teljesítenünk.
A jubileumi túrán az úticélunk Vásárosfalu volt. Jó pár évvel ezelőtt már jártunk a településen, ahol most is nagy szeretettel fogadtak minket. Érkezésünk után kemencében sütögethettünk Feketéné Réti Norina tagunk által előre ledagasztott pogácsát, sóstánglit. Remek hangulatban, jóllakottan indultunk haza Széplakra.
Köszönet jár Molnár Sándor vásárosfalui polgármesternek, valamint Németh György beledi lakosnak a túra megszervezéséért és lebonyolításáért!
A századik túrán készült képek ide kattintva tekinthetők meg.

A jubileumi túrán az úticélunk Vásárosfalu volt. Jó pár évvel ezelőtt már jártunk a településen, ahol most is nagy szeretettel fogadtak minket. Érkezésünk után kemencében sütögethettünk Feketéné Réti Norina tagunk által előre ledagasztott pogácsát, sós stanglit. Remek hangulatban, jóllakottan indultunk haza Széplakra. Köszönet jár Molnár Sándor vásárosfalui polgármesternek, valamint Németh György beledi lakosnak a túra megszervezésében és lebonyolításában nyújtott segítségükért!

Éjszakai gyalogtúra 2021
AddThis Social Bookmark Button

Az éjszakai gyalogtúrán készült fényképek ide kattintva tekinthetők meg.

Immár 8. alkalommal szerveztük meg az éjszakai gyalogtúrát falunkban. A túra egyik érdekessége, hogy valamilyen apró változtatást mindig belecsempésztünk a távba, és nem volt ez másképp most sem. Az időjárásra nem lehetett panasz, ahogy a túrázók hangulatára sem. A menet gyakorlatilag egy teljes kört írt le Fertőszéplak körül, melyre ismét nagyon sokan vállalkoztak. A célba érkezés után, szalonnasütéssel zártuk le ezt a remekül lezajló eseményt. Köszönet jár ismét Honyák Gyulának és családjának, akik most már évek óta kedveskednek nekünk frissítőkkel!

98. túra: Tómalom
AddThis Social Bookmark Button
Fertőszéplak – Hegykő - Fertőhomok - Hidegség - Fertőboz - Balf - Fertőrákos - Tómalom és vissza.
Megtett táv: 53 Km
Eddig megtett összes táv: 5667 km
Túrát teljesítők száma: 18 Fő
2021. május 8.

Megtett táv: 53 Km

Eddig megtett összes táv: 5667 km

Túrát teljesítők száma: 18 Fő

2021. május 8.

A túrán készült fotók ide kattintva tekinthetők meg.

97. túra: Szany - Szent Anna Kápolna
AddThis Social Bookmark Button

Az idei év egyik legkomolyabb túráját teljesítettük szombaton. Az időjárás ennél jobb nem is lehetett volna szerencsénkre, a kellemes tavaszi hőmérséklet mellett, szélcsendben tekerhettünk végig, ami nálunk óriási szerencsének számít.
A túrára meglepően sokan érkeztek bringások, a távon 16 próbálkozó indult. Szinte minden túrán van/vannak új kerekezők, ez most sem volt máshogy. Számomra külön öröm, hogy csapatunk bővült egy fiatal széplaki legénnyel ezen a túrán. A környékbéli településekről kivétel nélkül látogatják túráinkat, de mindig szívmelengető, ha egy falubélivel egészülünk ki. Természetesen a többi újoncnak is nagyon örülök és remélem legközelebb már csapattagként számíthatok rájuk!
A célunk a szanyi Szent Anna kápolna volt. Az épület a nagyközségtől kb. 2 km-re található keleti irányban, egy erdő szélén. Hivatalos búcsújáróhely, valamint éveken keresztül országos vadásznapok helyszíne is volt.
A túrán készült képek ide kattintva érhetőek el.

A túrán készült képek ide kattintva érhetőek el.