Alsós kirándulás
Írta: Kalmárné Iliás Ilona osztályfőnök
AddThis Social Bookmark Button

Június 7-én alsó tagozatos diákjainkkal kirándulni voltunk Győrben. Először a Mobilis kiállítási központba mentünk, ahol interaktív módon lehetett megismerkedni a természettudományos témákkal. Az 1-2. osztályosok és a 3-4. osztályosok külön vezetővel ismerkedtek meg a különféle gépekkel, szerkezetekkel. Az ismertetés után egyénileg is kipróbálhatták a különféle eszközöket, a szélcsatornától a versenyautó modelljéig. A laboratóriumban érdekes kísérleteket láthattunk. Az ebéd elfogyasztása után gyalog indultunk a belvárosba. A történelmi műemlékek megtekintése után a Püspökvárnál biztonságos távolságról megnéztük a többi érdeklődő győrivel az elárasztott Radó-szigetet. Egy finom fagyi elfogyasztása után az új színház épületét is megnéztük, majd buszra szálltunk, hogy az állatkertbe vigyen bennünket. Negyed ötig kényelmes sétával megtekintettük az állatokat. Fél 6-ra, a tervezett időpontra, érkeztünk haza.
Mindenki számára élménydús és kellemes volt ez a nap.