Sporthírek
Beszámoló az újkéri kerékpártúráról
AddThis Social Bookmark Button

Egy nagyobb körre indultunk szombaton. 67 km-t tettünk meg a Fertőszéplak - Fertőszentmiklós - Röjtökmuzsaj - Lövő - Völcsej - Egyházasfalu - Újkér - Iván - Pusztacsalád - Csapod - Fertőszentmiklós - Fertőd - Fertőszéplak útvonalon. Az időjárás picit hűvösnek, de szélcsendesnek ígérkezett. A terepviszonyok vegyesek voltak, mert tekertünk országúton, valamit több kilométeren keresztül erdőben is. Fertőszentmiklóst elhagyva egy defekt hátráltatta utunkat, de ezután már nem történt semmi fennakadás.

Bővebben...

Rekord számú résztvevő a szezonnyitó kerékpártúrán
AddThis Social Bookmark Button

Szombat délelőtt megkezdtük 2014-es idényünket. Az ősszel/télen elkészült új kerékpárutat avattuk fel Fertőszéplak és Balf között. Az időjárás a héten kiváló volt, de szerdán már lehetett sejteni, hogy szombat délutánra lehűlés várható erős széllökésekkel, ezért úgy határozott a szakosztály vezetősége, hogy a kiírt kezdési időpontot 13 óráról előbbre hozza 10 órára. Mint később kiderült, jól döntöttünk.

Új szakosztály alakult az FSK-ban
Írta: Szalai Lajos szakosztályvezető
AddThis Social Bookmark Button

Airsoft szakosztállyal bővült a Fertőszéplaki Sportkör. Az új szakosztály vezetője: Szalai Lajos. Az airsoft a paintballhoz hasonló, biztonságos, erőszakmentes, stratégiai-taktikai játék, melyet törvénytisztelő állampolgárok százezrei űznek világszerte. Az Airsoft egy csapatjáték, melyet 1:1-es méretarányú fegyver-replikákkal játszanak.

Beszámoló az FSK Kerékpár Szakosztályának 3. évéről
AddThis Social Bookmark Button

Nézzük mi is történt idén: Az első túrára meghívtam Miklós Atyát, aki megáldotta a bringásokat és bicikliket egyaránt. Szeretném, ha ezen túl szezonkezdéskor minden évben így történne!

Beszámoló a Fertőszéplaki Baráti Íjászok 3. háziversenyéről
Írta: Borbély István
AddThis Social Bookmark Button

2013.11.09-én sikeresen lezajlott a Fertőszéplaki Baráti Íjászok 3. háziversenye, melyen vendégként a Fertődi Íjász Sport Egyesület tagjai is jelen voltak. A 13 órakor kezdődő verseny a szakosztályvezető Kóbor Attila rövid megnyitója után remek hangulatban zajlott le annak ellenére, hogy az eső miatt a kültérre tervezett célokat átrendezve a kastélyban kellett elhelyezni. A kastély földszintjén, első emeletén és a pincében felállított 15, különböző nehézségi szintű cél mindenkit megdolgoztatott. A verseny befejeztével, az eredményhírdetés után vacsorával és nemes magyar italokkal fogadtuk a résztvevőket.

Bővebben...

Női labdarúgócsapatunk eddigi őszi szereplése
Írta: Ihász Mónika FSK titkár
AddThis Social Bookmark Button

Megkezdődött az őszi bajnokságunk szeptember utolsó hétvégéjén. Csapatunkba új játékosok jöttek, és a Rickybau osztrák cég jóvoltából egy új mezgarnitúrát is kaptunk. Az első forduló Győrszentivánon volt, ahol először Dunakilitivel játszottunk. A vezetést az ellenfél csapata vette át, de a jó játéknak köszönhetően Endrei Ramóna berúgta az első gólunkat, majd egy jól kialakított helyzetet Endrei Diána is eredményesen fejezett be, így a végeredmény 2-1 lett a javunkra. Sajnos a második gólszerzőnk bokáját egy rossz lépés miatt baleset érte, így nem tudta tovább folytatni a játékot. Azóta már orvos is látta és szerencsére nem tört el, de még biztosan eltart egy ideig, hogy teljesen felépüljön, és újra pályára tudjon állni.

Jól szerepelt a Fertőszéplaki Baráti Íjászok csapata a fertődi íjász versenyen
Írta: Borbély István
AddThis Social Bookmark Button

A Fertődi Íjász SE őszi versenye 2013. szeptember 21-én, az Eszterházi kastély parkerdejében, fantasztikus hangulatban és környezetben került megrendezésre. A remek hangulatot az időnként megeredő eső sem tudta elmosni.

Íjász szakosztályunk is képviseltette magát 6 versenyzővel, akik a következő nagyon szép eredményeket érték el:

Beszámoló a Nicki túráról
AddThis Social Bookmark Button

Nem túl barátságos időre ébredtünk a múlt szombaton. Reggel fél 7-kor még erősen szemerkélt az eső és nagy gomolyfelhők közeledtek. Nem nagyon bíztam benne, hogy egyáltalán el tudunk indulni. Nagy meglepetésemre a gyülekezőnél több mint 20 ember várt. A gátig szerencsésen megúsztuk az esőt, és pár órát tudtunk sziesztázni, majd kényelmesen megebédeltünk. A Rába messze volt a fénykorától, nagyon kevés víz volt benne. Ennek ellenére 3-an közülünk megmártóztak. A hazafelé indulás pillanatában kezdett szemerkélni újból az eső. Sajnos egyre erőssebben kaptuk az égi áldást és ez nem is változott egészen Csapodig. Onnantól viszont megváltozott időjárás és haza már szárazon érkeztünk.

Beszámoló a lébényi kerékpártúráról
AddThis Social Bookmark Button

A hétvégén a Hanságban jártunk. Az időjárás tökéletes volt, a csapat hangulata kiváló. Rendhagyó módon most kocsikázással indult a kerékpártúra. Eneséig autókkal jutottunk el, a helyi vasútállomás volt a kiindulópontunk. Innen észak felé vettük az irányt egészen Lébényig. Itt megtekintettük a város országos hírű nevezettességét, a lébényi templomot vagy hivatalos nevén Szent Jakab apostol plébániatemplomot. Szerencsénk volt, mert a templomban éppen idegenvezetés zajlott, így belül is körül tudtunk nézni. Tárnokréti felé félúton a szakosztály elérte a megalakulása óta teljesített 1000. kilométerét. Ezt megkoronázva elhelyeztünk a helyszínen egy emléktáblát, valamit a Hipsághné Eszter által előre elkészített süteményt osztottuk szét. Erről videofelvétel is készült, amit a cikk alján található linkre kattintva lehet megtekinteni. Utunkat egy defekt és egy apróbb technikai probléma hátráltatta, de ezeket gyorsan leküzdve tovább tudtuk folytatni a túrát. Kellemesen elfáradva, kicsit lebarnulva, négy óra körül értünk haza. Köszönet az önkéntes sofőröknek!

Képek: http://bringazz-fertopart.5mp.eu/web.php?a=bringazz-fertopart&o=iJGM37wP48